Kopi Strong


Selamat Datang Ke GoPlusNetwork.

Strong Coffee

Harga Runcit: RM60 (30PV)
Pek Eksklusif Edisi Terhad - Dapatkan Sekarang


Isi Kandungan: 
6 sachet x 20 gram

Ramuan:
Kopi segera, krimer, gula, serbuk koko, ginseng, ekstrak tongkat ali, ekstrak ubi jaga, tribulus, terrestris & ekstrak ginkgo.

Khasiat Membangkitkan Selera

Kopi yang dirumus khas untuk stamina lelaki & wanita dewasa. Dijamin anda puas hati.
  1. Melancarkan peredaran darah
  2. Meningkatkan kecergasan tubuh badan
  3. Merawat keletihan & kelemahan umum
  4. Menguatkan daya ingatan
Keistimewaan Kopi Strong:
1. Tiada bahan terlarang. 100% bahan asli & semulajadi.
2. Tidak memeningkan dan tiada sakit kepala
3. Halal & selamat diminum

KANDUNGAN
 Kopi segera, krimer, gula, serbuk koko, ginseng, ekstrak tongkat ali, ekstrak ubi jaga, tribulus, terrestris & ekstrak ginkgo.

KHASIAT


Kopi yang dirumus khas untuk stamina lelaki & wanita dewasa. Dijamin anda puas hati.
  1. Melancarkan peredaran darah
  2. Meningkatkan kecergasan tubuh badan
  3. Merawat keletihan & kelemahan umum
  4. Menguatkan daya ingatan
 Ia meningkatkan keinginan seks termasuk menambah penghasilan libido bagi lelaki dan wanita, memperbaiki tahap ereksi lelaki,  mengembalikan keinginan seks dan melegakan kelesuan.


Formula kopi hebat dengan bahan-bahan semulajadi 100% selamat dapat membantu meningkatkan pengaliran darah ke zakar dan menghasilkan ereksi yang lebih keras, padat,  dan tahan lama.

  1. Juga dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan lelaki dan wanita.
  1. Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang kurang mantap, dan sukar tegang.
  1. Merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
  1. Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan wanita serta meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita.
Tiada kesan sampingan, tiada pening kepala dan tiada berat  kepala selepas minum kerana kopi strong ini tidak mengandungia sebarang bahan kimia atau racun berbahaya.  100%  menggunakan herba asli yang diekstrak.

Anda pasti pernah minum kopi kuat & lepas minum akan rasa pening, kepala berat, mata macam nak terkeluar, & lain-lain kesan sampingan.. Itu adalah kesan dari bahan kimia beracun yang merbahaya dan boleh mengundang maut. Kopi Strong goPlusNetwork dijamin selamat. Tiada kesan sampingan. Tak percaya? boelh cuba hari ni..

Aroma kopi yang begitu menyelerakan pasti membuatkan anda terkenang-kenang.. Nikmati setiap hari..

Cuba hari ini, anda pasti tidak menyesal. 

Sesuai juga diminum oleh wanita.

Nak jadi pengedar? Hubungi saya segera. Tiada minimum pembelian..


 TESTIMONI


"Sebelum ni saya sering minum kopi lelaki yang banyak dipasaran tetapi kepala jadi berat, pening, mata berpinau dan macam-macam. Rupa-rupanya itu adalah kesan sampingan akibat dari bahan terlarang. Tapi dengan Strong Coffee, tiada kesan sampingan lagi. Sangat berkesan dan puas hati. Minum hari-hari pun takpe..."  En. Najib - Kelana Jaya
"Baru sepeket minum dan rasa berkesan. Memang mantap. Saya akan rekemankan pada rakan-rakan saya. Tak cuba tak tahu"  En. Azmir - Ipoh
"Sebelum ni isteri saya sering merungut. Maklumlah, umur dah lanjut. Tapi kini tidak lagi. Terima kasih Strong Coffee kerana menyelamatkan rumah tangga saya" En. Ridzuan - Shah Alam
"Saya telah mencuba Strong Coffee yang suami saya beli, memang ada rasa kelainan. Hilang rasa lesu dan rasa kedinginan. Kini kami seperti baru saja berkahwin. Hari-hari mau.." Pn. Aishah - Keramat


INFO
 Kuala Lumpur: Satu daripada lelaki di rantau Asia Pasifik dikesan mengalami beberapa bentuk ejakulasi pramatang selepas didiagnos oleh Alat Diagnostik Ejakulasi Pramatang (PEDT).


Perkara ini didedahkan hasil kaji selidik anjuran syarikat farmaseutikal antarabangsa Menarini, kelmarin. Kaji Selidik Kepuasan dan Tingkah Laku Seksual Asia-Pasifik 2013 itu membabitkan lebih 3,500 lelaki dan wanita berusia 18 hingga 45 tahun dari Australia, China, Hong Kong, Korea Selatan, Malaysia, Filipina, Singapura, Taiwan dan Thailand. Ia berlangsung dari 18 Mac hingga 2 April 2013.

Di Malaysia, 45 peratus lelaki dan 71 pasangan yang ditemuramah dalam kaji selidik itu mempunyai pengalaman ejakulasi pramatang dan mengaku tidak berpuas hati dengan hubungan mereka Pengurus Besar Menarini Malaysia, Cheah Chor Eng berkata, ejakulasi pramatang kini menjadi masalah serius dalam kalangan lelaki di negara ini. “Malu, tidak terbuka untuk berkongsi masalah dan enggan mendapatkan bantuan doktor menjadi penyumbang kepada peningkatan kes. Masalah ini agak membimbangkan apabila begitu ramai pasangan kecewa dengan kehidupan seksual mereka. “Lebih penting lagi, kaji selidik ini juga menunjukkan ejakulasi pramatang memberi kesan kepada pasangan sama ada secara peribadi dan tahap perhubungan mereka,” katanya.
Cheah berkata, 44 peratus daripada pasangan terbabit mengakui ejakulasi pramatang mewujudkan jurang di antara mereka dengan pasangan. Dalam kes lebih serius, 15 peratus lelaki dan 14 peratus wanita mengakui ejakulasi pramatang boleh membawa kepada keruntuhan rumah tangga.

“Dalam kalangan responden lelaki Malaysia yang mengalami ejakulasi pramatang, 38 peratus cenderung untuk mengelak daripada melakukan seks, manakala 20 peratus menjauhkan diri daripada pasangan masing-masing.

“Kebanyakan lelaki dan wanita tidak berbincang mengenai perkara ini. Faktor utama menghalang mereka berbuat demikian disebabkan malu mengalami masalah ini dan pada masa sama, ketidakpuasan dalam hubungan seksual boleh menyebabkan berlaku penceraian,” katanya.
Sementara itu, Perunding Kanan Pakar Urologi dan Ketua Unit Urologi Universiti Kebangsaan Malaysia Profesor Dr Zulkifli Md Zainuddin berkata, ejakulasi pramatang perlu ditangani melalui rundingan perubatan. “Ejakulasi pramatang sama seperti isu kesihatan seksual lain dan boleh dirawat. Amat penting bagi lelaki mengalaminya dan pasangan mereka menyelesaikan masalah dengan berjumpa doktor. “Mengatasi masalah ini adalah cabaran untuk kebanyakan lelaki. Mereka perlu mengambil langkah penting jika serius untuk merawatnya demi menambah baik kehidupan seksual. “Saranan saya, mulakan perbincangan segera yang membolehkan rawatan dijalankan lebih awal,” katanya.




 

Tinjauan Berita Harian di beberapa lokasi di sini termasuk sekitar Jalan Raja Rot, Jalan Chow Kit dan Jalan Raja Abdullah mendapati kebanyakan produk terbahit yang sudah diharamkan Kementerian Kesihatan masih dijual secara terbuka. Kebanyakan produk itu didapati dijual warga asing yang tidak mengetahui kesan langsung penggunaannya.
“Kita menasihatkan orang ramai jangan membeli atau menggunakan produk yang dicampuri bahan racun berjadual itu kerana ia boleh membawa maut" katanya.
Mazlan berkata. di Malaysia. penggunaan Sildenafil. Tadalafil dan Verdanafil biasa digunakan bagi rawatan mati pucuk bagi lelaki yang sudah mendapatkan pengesahan doktor bertauliah, namun dewasa ini penggunaannya disalahgunakan untuk kepuasan seks yang melampau. "Sifat bahan terbabit yang aktif . dan berkesan dieksploitasi golongan pencari keuntungan yang tidak beretika serta tidak menghiraukan kesan buruknya terhadap individu an masyarakat," katanya
Info
Psikosis - perubahan slkap seperti kemurungan, kecelaruan, sedih, pelik daripada kebiasaan (terlalu gembira atau sedih).
Sildenafil, Tadalafil, Verdabafil, Sibutramine - sejenis viagra atau dadah yang biasa digunakan untuk memberi tenaga tambahan, ia memberi kesan serius termasuk mati pucuk bagi lelaki dan jika ia digunakan oleh mereka yang mempunyai rekod penyakit jantung, darah tinggi) ia boleh menyebabkan kematian.

Kopi Kuat Yang Selamat Dan Tanpa Racun. 100% herba.


Nak cari kopi yang selamat tanpa racun dan tanpa kesan sampingan? Dapatkan kopi Strong Coffee goplusnetwork. Tanpa pening kepala, kepala berpusing, berpinau, kepanasan, berat mata dan sebagainya. Hanya sedap dan bertambah power dan keras... Dapatkan disini www.goplusnetwork.com/chaci61
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
ps: Tips dan cara penyelesaiannya, cubalah mimnum kopi strong. Tambahkan Ereksi dan lambatkan ejakulasi. Meningkatkan libido lelaki dan wanita. Selamatkan rumah tangga anda...

KOPI STRONG GOPLUSNETWORK


Kopi Herba Kuat Untuk Lelaki. Produk terlaris dan diformulakan menggunakan gabungan beberapa herba semulajadi yang terbukti berkesan untuk meningkatkan daya keinginan hubungan intim antara suami & isteri yang optima. Meningkatkan kepuasan hubungan kelamin suami dan isteri. Fenomena produk 2013... pasti meletop!! Kepuasan Maxxima!
Belum cuba belum tahu.... Dapatkan sekarang...


Kopi Kuat Untuk Lelaki, Kopi Strong, Kopi Power, Strong Coffee GoPlusNetwork

Isi Kandungan: 6 sachet x 20gram
Harga Runcit: RM60
Harga Ahli: (Daftar ahli percuma disini)

Pek Eksklusif khas dan terhad. Dapatkan sekarang.

Kopi khas untuk lelaki . Meningkatkan stamina lelaki dan melancarkan peredaran darah.
 DAPATKAN KOPI STRONG SEKARANG!!

Kangar,Perlis
 
En Hamzah:011-22036674
En Sham:017-4762241
Pn Noorhaiza:017-5197201

BANDAR SRI JEMPOL,NEGERI SEMBILAN

Pn Sharifah Anun:013-8288144